2011. január 24., hétfő

Diplomaosztó



Szombaton volt Gyöngyösön a diplomaosztó, úgyhogy most már a kezemben van.jött a családom is, elkísértek a nagy eseményre, a húgom is eljött.Jól esett.Kaptam szép ajándékot és virágot is.
Utána elmentünk vacsorázni, nagyon finomakat ettünk, csak túl sok volt egyszerre.Gyöngyösre soha, de soha többet...Soha nem mondjuk, hogy soha...
Pénteken este nálam volt női alkalom, elég szép számban voltunk együtt. Szerintem jó volt a beszélgetés, jól éreztük magunkat.Számomra az is fontos, hogy jobban megismerjük egymást és szívesen legyünk közösségben.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok, Inci!
    A női órára én is elmennék, ha itt lenné közelebb...

    VálaszTörlés
  2. Én is szivesen elmennék a női órára,de túl messzire van.Ámde itt a Hargitán tavasszal vagyis május végén női csendesnapok lesz(országos )Szivesen látnánk téged is,titeket is...Most a férjek is is jöhetnek erre az alkalomra..
    Jó most a sok tanulás után egy kicsit pihenni ugye ?
    Van-e erre lehetőséged ?.

    VálaszTörlés
  3. Jó lenne elmenni a Hargitára, hiszen ott születtem!
    Most végre lelkiismeret furdalás nélkül tudok olvasni, vasalni és nem kell projektekben gondolkozni, könyvelni!
    Gondolkozom a master képzésen:)
    Sok erőt kívánok az unokák neveléséhez, nagyon aranyosak!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Irénke! szóval te lennél aki itt írsz, örülök neked, és annak is, hogy már személyesen is ismerlek.

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek köszönöm! Kedves Jutka, remélem lesz még alkalmunk találkozni!

    VálaszTörlés