2010. december 22., szerda

készülődés

Üdvözöllek kedves olvasóim!
Itthon voltam két napot, hétfőn és kedden egy kicsit takarítgattam, sütöttem 3 féle sütit. Aztán meglepetés is ért, mert délután 2 óra körül megérkezett apám.Képes volt vonatra szállni és 600 km-t utazni azért, hogy hozzon kóstolót. Egy kis friss kolbász, májas és stb. Aztán ment is tovább. Ma dolgoztam, igaz nem nagy lelkesedéssel. Bogi ( nagylány) volt az imaházban, elkészítették a fát. Majd remélem lesz alkalmam fényképezni, de nem is én fogok hanem majd Bogi.Ő média szakos iskolába jár,  és nagyon szeret fotózni, írni( novella, újságcikk). Kihasználjuk.. Holnap este előkészítem a főznivalót. Lesz töltött káposzta, halászlé ,bejgli. De, ennél fontosabb lesz, hogy a gyerekekkel, a férjemmel leüljünk és együtt énekeljünk, beszélgessünk. A testvérem is itt lesz nálunk szenteste.
Mindnyájunknak Áldott Karácsonyt kívánok!

1 megjegyzés: